ANA SAYFA PERSONEL TEMİNİ ÖĞRENCİ TEMİNİ DUYURULAR

MSB | Millî Savunma Bakanlığı


TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE EN AZ DÖRT YIL SÜRELİ FAKÜLTE VEYA YÜKSEKOKUL MEZUNLARINDAN 2024 YILI MUVAZZAF SUBAY ADAYI TEMİNİ KAPSAMINDA KAYIT/ÖN KAYIT İLE İLGİLİ İLAN/AÇIKLAMALAR

Değerli Adayımız;

1. Türk Silahlı Kuvvetleri En Az Dört Yıl Süreli Fakülte veya Yüksekokul Mezunlarından 2024 Yılı Muvazzaf Subay Adayı Temini seçim aşamaları tamamlanmıştır. Seçim aşamaları sonrasında yapılan değerlendirme sonucunda başarılı olan tüm adaylar başarı sıralamasına tabi tutularak sınıflandırılmıştır. Kontenjana girerek kayıt hakkı kazanan adaylara, "..... Sınıfında Asil-6 Kayıt Hakkı Kazandınız" şeklinde ifade yazılmış ve ilk grup olarak kayıt hakkı verilmiştir. KAYIT HAKKI KAZANAN adayların kayıtları, 26-30 Mayıs 2025 tarihlerinde 08:30-17:00 saatleri arasında, 5'inci maddede belirtilen kayıt merkezlerinde yapılacaktır. Bir aday birden fazla kuvvet komutanlığının sıralama listesinde bulunabilecektir. Birden fazla kuvvet komutanlığında KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, tercih ettiği kuvvet komutanlığının kayıt merkezine giderek kaydını yaptıracak, kaydını yaptıran adayların diğer kuvvet komutanlıklarındaki adaylıkları sonlandırılacaktır. Herhangi bir kuvvet komutanlığına kaydını yaptıran aday daha sonra diğer kuvvet komutanlığına geçiş yapamayacaktır. Kayıt hakkı kazanan adaylardan 30 Mayıs 2025 (dahil) tarihi saat 17.00'a kadar kayıt işlemi yaptırmayan adayların adaylıkları sonlandırılacak, HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN İLAVE KAYIT SÜRESİ VERİLMEYECEK, adayın, kayıt hakkı kazanamadığı diğer kuvvet komutanlığındaki başarı sıralamaları devam edecektir.

2. İlk kayıt döneminde kayıt hakkı kazanamayan ve yedek olarak sınıflandırılan adaylar için ikinci çağrı 18 Haziran 2025 tarihine kadar yapılacak ve bu adayların kayıt işlemleri 30 Haziran - 04 Temmuz 2025 tarihleri arasında, 08:30-17:00 saatleri içerisinde, 5'inci maddede belirtilen yerlerde yapılacaktır. Bir aday birden fazla başarı sıralama listesinde bulunabilecek, önce hangi sınıftan sıra gelirse o sınıf için çağrı yapılacaktır 30 Haziran-04 Temmuz 2025 tarihleri arasında eksik kalan kontenjanlar için ayrıca bir ilan yapılmayacak, kayıt merkezlerince kontenjanlar doldurulana kadar sırası gelen aday telefon ile aranarak kayıt için davet edilecektir. Bu nedenle adaylarımızın, sistemde kayıtlı bulunan telefonlarını kayıt faaliyetleri boyunca açık bulundurmaları önem arz etmektedir. Aranıldığında bu telefonlarda bulunmamanız hak kaybına uğramanıza neden olabilecektir. Size yapılan telefon tebligatından sonra 48 saat içerisinde kayıt işleminizi yaptırmamanız halinde kayıt hakkınız iptal edilecektir. Tarafınıza kayıt için çağrı yapılması durumunda yapmanız gereken hususlar hakkında 5'inci maddede bilgi verilmiştir. 18 Temmuz 2025 tarihinde kayıt faaliyetleri tamamlanacak olup daha sonra ilave çağrı ve kayıt işlemi yapılmayacaktır.

3. Herhangi bir kuvvet komutanlığına kayıt yaptıran adayın diğer kuvvet komutanlıklarındaki adaylığı ve kayıt hakkı sonlandırılacaktır.

4. Tüm adayların arşiv araştırmaları ve güvenlik soruşturmaları devam etmektedir.

5. Kayıt için izlenecek yol:

a.     Kara Kuvvetleri Komutanlığı için;

 Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 26-30 Mayıs 2025 tarihleri arasında 08:30-17:00 saatleri içerisinde Kara Harp Okulu Maltepe Yerleşkesi Komutanlığına (İZMİR) şahsen başvurarak ön kayıt yaptıracak ve belirlenecek tarihte eğitime çağrılacaktır. Ön kayıt yaptıran adayların eğitim başlangıcında kesin kayıt için izlemesi gereken yol/işlemler ön kayıt esnasında kendilerine tebliğ edilecektir.

 (1) Ön kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar kayıt merkezinden ayrılacaklardır. Hiçbir sebeple adayların kayıt merkezinde kalmasına müsaade edilmeyecektir.

 (2) Ön kayıt için istenen belgeler;

 (a) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

 (b) 6 adet biyometrik fotoğraf 50X60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

 (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ç) Adaya ait vukuatlı nüfus kaydı (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (d) Adli sicil raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (e) Terhis belgesi veya askerlik durumu gösterir belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (f) Lisans mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (g) Varsa lisansüstü eğitim belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ğ) Transkript belgesinin fotokopisi,

 (h) Varsa yabancı dil sonuç raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ı) Varsa Şehit/Gazi yakını olduğunu gösterir belge,

 (i) Noter onaylı taahhütname, (Duyuruya Eklenen Dosyalar Bölümünden İndiriniz)

(3) Halen Kamu kurum/kuruluşunda veya özel sektörde görev yapmaktaysanız kesin kayıt/eğitime katılış esnasında 2 suret ayrılış katılış bildirim belgesi veya noter onaylı sureti veya ilişik kesme belgesi veya noter onaylı sureti getirilecektir.

(4)Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

(5) Kursiyer adaylar kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

(6) Ön kayıt yaptıran adayların katılış yapacakları eğitim merkezi ve eğitim tarihleri ile adayların eğitim için yanında getirmesi istenen malzemeler kayıt esnasında bildirilecektir.

Başvuru Adresi : Kara Harp Okulu Maltepe Yerleşkesi Komutanlığı

                            Maltepe Mah. 75.Yıl Cumhuriyet Bulvarı 35310 Güzelbahçe/İZMİR

Telefon No        : 0 232 234 24 84/85/86/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 b.     Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için;

    Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 26-30 Mayıs 2025 tarihleri arasında 08:30-17:00 saatleri içerisinde MSÜ Deniz Harp Okulu Komutanlığına (Tuzla/İSTANBUL) şahsen başvurarak ön kayıt yaptıracak ve belirlenecek tarihte eğitime çağrılacaktır. Ön kayıt yaptıran adayların eğitim başlangıcında kesin kayıt için izlemesi gereken yol/işlemler ön kayıt esnasında kendilerine tebliğ edilecektir. 

 (1) Ön kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar kayıt merkezinden ayrılacaklardır. Hiçbir sebeple adayların kayıt merkezinde kalmasına müsaade edilmeyecektir.

 (2) Ön kayıt için istenen belgeler; 

 (a) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

 (b) 6 adet biyometrik fotoğraf 50X60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

 (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ç) Adaya ait vukuatlı nüfus kaydı (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (d) Adli sicil raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (e) Terhis belgesi veya askerlik durumu gösterir belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (f) Mezuniyet belgesi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (g) Varsa lisansüstü eğitim belgesi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ğ) Transkript belgesinin fotokopisi,

 (h) Varsa yabancı dil sonuç raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ı) Varsa Şehit/Gazi yakını olduğunu gösterir belge,

 (i) Noter onaylı taahhütname, (Duyuruya Eklenen Dosyalar Bölümünden İndiriniz)

 (3) Halen Kamu kurum/kuruluşunda veya özel sektörde görev yapmaktaysanız kesin kayıt/eğitime katılış esnasında 2 suret ayrılış katılış bildirim belgesi veya noter onaylı sureti veya ilişik kesme belgesi veya noter onaylı sureti getirilecektir.

 (4) Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

 (5) Kursiyer adaylar kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

 (6) Ön kayıt yaptıran adayların katılış yapacakları eğitim merkezi ve eğitim tarihleri ile adayların eğitim için yanında getirmesi istenen malzemeler kayıt esnasında bildirilecektir.

ÖN KAYIT İÇİN :

Başvuru Adresi : MSÜ Deniz Harp Okulu Komutanlığı (Tuzla/İSTANBUL)

Telefon No         :0 216 395 26 30 / 4004-4007

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 c.     Hava Kuvvetleri Komutanlığı için;

     Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 26-30 Mayıs 2025 tarihleri arasında 08:30-17:00 saatleri içerisinde MSÜ Hava Harp Okulu Komutanlığı (Yeşilyurt/İSTANBUL) şahsen başvurarak ön kayıt yaptıracak ve belirlenecek tarihte eğitime çağrılacaktır. Ön kayıt yaptıran adayların eğitim başlangıcında kesin kayıt için izlemesi gereken yol/işlemler ön kayıt esnasında kendilerine tebliğ edilecektir. 

(1) Ön kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar kayıt merkezinden ayrılacaklardır. Hiçbir sebeple adayların kayıt merkezinde kalmasına müsaade edilmeyecektir.

(2) Ön kayıt için istenen belgeler;

 (a) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

 (b) 6 adet biyometrik fotoğraf 50X60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

 (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ç) Adaya ait vukuatlı nüfus kaydı (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (d) Adli sicil raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (e) Terhis belgesi veya askerlik durumu gösterir belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (f) Lisans mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (g) Varsa lisansüstü eğitim belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ğ) Transkript belgesinin fotokopisi,

 (h) Varsa yabancı dil sonuç raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

 (ı) Varsa Şehit/Gazi yakını olduğunu gösterir belge,

 (i) Noter onaylı taahhütname, (Duyuruya Eklenen Dosyalar Bölümünden İndiriniz)

(3) Halen Kamu kurum/kuruluşunda veya özel sektörde görev yapmaktaysanız kesin kayıt/eğitime katılış esnasında 2 suret ayrılış katılış bildirim belgesi veya noter onaylı sureti veya ilişik kesme belgesi veya noter onaylı sureti getirilecektir.

(4) Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

(5) Kursiyer adaylar kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

(6) Ön kayıt yaptıran adayların katılış yapacakları eğitim merkezi ve eğitim tarihleri ile adayların eğitim için yanında getirmesi istenen malzemeler kayıt esnasında bildirilecektir.

ÖN KAYIT İÇİN :

Başvuru Adresi : MSÜ Hava Harp Okulu Komutanlığı (Yeşilyurt/İSTANBUL)

Telefon No         : 0 212 663 24 90 / 4671-4679

6. SINIFLANDIRMA SONUCUNUZU ÖĞRENMEK İÇİN AŞAĞIDA BULUNAN EKRANA T.C. KİMLİK NUMARANIZ İLE GİRİŞ YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.

BU İLAN AYNI ZAMANDA TEBLİGAT YERİNE GEÇMEKTEDİR.


Duyuruya İlişkin Dosyalar





SONUÇ SORGULA






SONUÇ LİSTESİ