ANA SAYFA PERSONEL TEMİNİ ÖĞRENCİ TEMİNİ DUYURULAR

MSB | Millî Savunma Bakanlığı


HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞINA EN AZ DÖRT YIL SÜRELİ FAKÜLTE VEYA YÜKSEKOKUL MEZUNLARINDAN 2024 YILI PİLOT SINIFI MUVAZZAF SUBAY ADAYI TEMİNİ KAPSAMINDA KAYIT İLE İLGİLİ DUYURU/AÇIKLAMALAR

Değerli Adayımız;

1. Hava Kuvvetleri Komutanlığına en az dört yıl süreli fakülte veya yüksekokul mezunlarından 2024 yılı pilot sınıfı muvazzaf subay adayı temini seçim aşamaları tamamlanmıştır. Seçim aşamaları sonrasında yapılan değerlendirme sonucunda başarılı olan tüm adaylar başarı sıralamasına tabi tutularak sınıflandırılmıştır. Kontenjana girerek kayıt hakkı kazanan adaylara, "Kayıt Hakkı Kazandınız" şeklinde ifade yazılmış ve kayıt hakkı verilmiştir. KAYIT HAKKI KAZANAN adayların kayıtları, 29 Eylül 2025 tarihlerinde 08.30-16.30 saatleri arasında, 3'üncü maddede belirtilen kayıt merkezinde yapılacaktır. Kayıt hakkı kazanan adaylardan 29 Eylül 2025 tarihi saat 16.30'a kadar kayıt işlemi yaptırmayan adayların adaylıkları sonlandırılacak, HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN İLAVE KAYIT SÜRESİ VERİLMEYECEKTİR.

2. Tüm adayların arşiv araştırmaları ve güvenlik soruşturmaları devam etmektedir.

3. Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 29 Eylül 2025 tarihi 08.30-16.30 saatleri içerisinde MSÜ Hava Harp Okulu Komutanlığı (Yeşilyurt/İSTANBUL) şahsen başvurarak kayıt yaptıracak ve eğitime katılacaktır.

(1) Kayıt için istenen belgeler;
(a) Nüfus cüzdanı/Kimlik kartı aslı ve tıpkıçekimi,
(b) 6 adet biyometrik fotoğraf 50X60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve T.C. kimlik numarası yazılmış şekilde),
(c) Yerleşim yeri (ikametgâh) (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(ç) Nüfus kayıt örneği (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(d) Adli sicil raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(e) Terhis belgesi veya askerlik durumu gösterir belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(f) Lisans mezuniyet belgesinin aslı ve  tıpkıçekimi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(g) Varsa lisansüstü eğitim belgesinin aslı ve  tıpkıçekimi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(ğ) Transkript belgesinin tıpkıçekimi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(h) Varsa yabancı dil sonuç raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),
(ı) Varsa Şehit/Gazi yakını olduğunu gösterir belge,
(i) Noter onaylı taahhütname (duyuruya eklenen dosyalar bölümünden indiriniz),

(2) Halen Kamu kurum/kuruluşunda veya özel sektörde görev yapmaktaysanız eğitime katılış esnasında 2 suret ayrılış katılış bildirim belgesi veya noter onaylı sureti veya ilişik kesme belgesi veya noter onaylı sureti getirilecektir.

(3) Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir.).

(4) Kursiyer adaylar kayıt işlemine gelirken belgelerinin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

(5) ÖSYM tarafından açılacak sınavlara katılacak adaylar sınav merkezlerini "İstanbul" olarak güncelleyecektir.

(6) Katılış faaliyeti esnasında adayların yanlarında getirmesi/getirmemesi gereken malzemeler:
(a) Katılış yapmadan önce Yeşilköy Halkbank Şubesinden Hava Harp Okulu Komutanlığı Maaş Hesabı açılacak ve hesap bilgileri yanlarında getirilecektir.
(b) Hava Harp Okulu Komutanlığı sınırları içerisinde bulunan tesislerde nakit alışveriş yapılamadığı için bankamatik kartı veya kredi kartı getirilmesi gerekmektedir.
(c) Fotoğraf, video, ses kayıt özelliği olan cep telefonu getirilmeyecektir. Telefonlarda sadece Askercell hattına müsaade edilecektir. Akıllı cep telefonu, akıllı saat, bluetooth kulaklık, USB cihazlar, dizüstü/tablet bilgisayar vb. kesinlikle GETİRİLMEYECEKTİR.
(ç) Kişisel malzemeler (Ankesörlü telefon için telefon kartı, kol saati, tıraş malzemeleri, diş macunu/fırçası, şampuan, sabun, sabun kutusu, tırnak makası, pamuk, kolonya, kupa bardak, pudra vb.),
(d) Katılış kayıtlarında ve sonrasında kullanmak üzere; 1 adet kurşun kalem, 1 adet silgi, 1 adet mavi tükenmez kalem ve A5 boyutunda ajanda,
(e) Yeteri kadar para,
(f) Mevsime uygun yeter miktarda siyah desensiz çorap (İstihkak olarak da dağıtılacaktır.),
(g) Yeter miktarda haki renkli atlet/fanila ve iç çamaşırı (İstihkak olarak da dağıtılacaktır.),
(ğ) İki adet çamaşır yıkama filesi (siyah-kirli, beyaz-temiz),
(h) Mevsime göre sivil elbise (giyecek ve ayakkabı),(Eşyalar ihtiyacı karşılayacak kadar olmalı, valiz 1 adet ile sınırlandırılmalıdır.),
(ı) Siyah renkli desensiz spor ayakkabı, (Katılış yaptığınızda da dağıtılacak, getirmek tercihinize kalmıştır.),
(i) Askeri kimlik kartı bulunan tüm adaylar, kimlik kartlarını katılış işlemleri sırasında teslim etmek üzere yanlarında getireceklerdir,
(j) İğne iplik seti, çengelli iğne,
(k) Yatak kıyafeti (pijama takımı),
(l) Banyo havlusu getireceklerdir.
NOT: (1) Altı hafta içerisinde yapılacak olan yemin törenine kadar birlik dışına çıkamayacağınızdan dolayı, işlemlerinizi olumlu veya olumsuz olarak etkilememekle beraber yukarıdaki kişisel malzemeleri yanınızda getirmeniz yararınıza olacaktır.
          (2) Kursiyer adaylarının kurs süresi boyunca taşınır/taşınmaz mal alım/satımı, banka işlemleri gibi durumlar için ailelerine; adli işlemleri devam edenler için ise avukatlarına vekalet vermeleri mağduriyet yaşanmaması adına yararlarına olacaktır.
          (3) Erkek adaylar saç (kısa kesim-yanlar düzgün alınmış) ve sakal tıraşı olmuş olarak (sakalsız) gelecektir.

Başvuru Adresi : MSÜ Hava Harp Okulu Komutanlığı (Yeşilyurt/İSTANBUL)
Telefon Nu.        : 0 212 663 24 90 / 4671-4679

7. SINIFLANDIRMA SONUCUNUZU ÖĞRENMEK İÇİN AŞAĞIDA BULUNAN EKRANA T.C. KİMLİK NUMARANIZ İLE GİRİŞ YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.
BU DUYURU AYNI ZAMANDA TEBLİGAT YERİNE GEÇMEKTEDİR.

Duyuruya İlişkin Dosyalar





SONUÇ SORGULA






SONUÇ LİSTESİ