ANA SAYFA PERSONEL TEMİNİ ÖĞRENCİ TEMİNİ DUYURULAR

MSB | Millî Savunma Bakanlığı

Atatürk

2020 YILI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DIŞ KAYNAKTAN MUVAZZAF ASTSUBAY ADAYI TEMİNİ SONUÇ İLANI

18.05.2021

2020 YILI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DIŞ KAYNAKTAN MUVAZZAF ASTSUBAY ADAYI TEMİNİ SONUÇ İLANI



  • 2020 YILI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DIŞ KAYNAKTAN MUVAZZAF ASTSUBAY ADAYI TEMİNİ SONUÇ İLANI


    2020 YILI TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ DIŞ KAYNAKTAN MUVAZZAF ASTSUBAY ADAYI TEMİNİ KAPSAMINDA KAYIT/ÖN KAYIT İLE İLGİLİ İLAN/AÇIKLAMALAR

     Değerli Adayımız;

     1. Türk Silahlı Kuvvetlerine Dış Kaynaktan Muvazzaf Astsubay Temini seçim aşamaları tamamlanmıştır. Seçim aşamaları sonrasında yapılan değerlendirme sonucunda başarılı olan tüm adaylar başarı sıralamasına tabi tutularak sıralanmıştır. Kontenjana girerek kayıt hakkı kazanan adaylara, ".........Sınıfında Asil-6 Kayıt Hakkı Kazandınız" şeklinde ifade yazılmış ve ilk grup olarak kayıt hakkı verilmiştir. KAYIT HAKKI KAZANAN adayların kayıtları, 24-28 Mayıs 2021 tarihlerinde 08:30-16:30 saatleri arasında, 6'ncı maddede belirtilen kayıt merkezlerinde yapılacaktır. Bir aday birden fazla kuvvet komutanlığının sıralama listesinde bulunabilecektir. Birden fazla kuvvet komutanlığında KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, tercih ettiği kuvvet komutanlığının kayıt merkezine giderek kaydını yaptıracak, kaydını yaptıran adayların diğer kuvvet komutanlıklarındaki adaylıkları sonlandırılacaktır. Herhangi bir kuvvet komutanlığına kaydını yaptıran aday daha sonra diğer kuvvet komutanlığına geçiş yapamayacaktır. Kayıt hakkı kazanan adaylardan 28 Mayıs 2021 (dahil) tarihi 16.30'a kadar kayıt işlemi yaptırmayan adayların adaylıkları sonlandırılacak, HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN İLAVE KAYIT SÜRESİ VERİLMEYECEK, adayın, kayıt hakkı kazanamadığı diğer kuvvet komutanlığındaki başarı sıralamaları devam edecektir.

     2. Türk Silahlı Kuvvetlerine Dış Kaynaktan Muvazzaf Astsubay Temini ilk kayıt döneminde kayıt hakkı kazanamayan adaylar adaylar için ikinci çağrı 02 Haziran 2021 tarihinde yapılacak ve bu adayların kayıt işlemleri 03-04 Haziran 2021 tarihleri arasında, 08:30-16:30 saatleri içerisinde, 6'ncı maddede belirtilen kayıt merkezlerinde yapılacaktır. Bir aday birden fazla başarı sıralama listesinde bulunabilecek, önce hangi sınıftan sıra gelirse o sınıf için çağrı yapılacaktır. 05-18 Haziran 2021 tarihleri arasında eksik kalan kontenjanlar için ayrıca bir ilan yapılmayacak, kuvvet komutanlıkları kayıt merkezlerince kontenjanlar doldurulana kadar sırası gelen aday telefon ile aranarak kayıt için davet edilecektir. Bu nedenle adaylarımızın, sistemde kayıtlı bulunan telefonlarını kayıt faaliyetleri boyunca açık bulundurmaları önem arz etmektedir. Aranıldığında bu telefonlarda bulunmamanız hak kaybına uğramanıza neden olabilecektir. Size yapılan telefon tebligatından sonra 48 saat içerisinde kayıt işleminizi yaptırmamanız halinde kayıt hakkınız iptal edilecektir. Tarafınıza kayıt için çağrı yapılması durumunda yapmanız gereken hususlar hakkında 6?ncı maddede bilgi verilmiştir. 18 Haziran 2021 tarihinde kayıt faaliyetleri tamamlanacak olup daha sonra ilave çağrı ve kayıt işlemi yapılmayacaktır.

     3. İlan edilen listede Asil olarak kayıt yaptırmaya hak kazanan ve 24-28 Mayıs 2021 tarihlerinde Kovid-19 temaslı/hastası olduğunu beyan eden adaylar;

     a. İlgili kayıt merkezlerine telefonla ulaşarak ön kayıt yaptıracak,

     b. Karantina süresinin bitimine müteakip kayıt tarihlerinde karantinada olduğunu belirten belge ve kayıt için istenilen diğer belgelerle kayıt merkezlerine şahsen başvuracak,

     c. Bahse konu adayların şahsen kayıt yaptırma işlemleri her ne sebeple olursa olsun 15 Haziran 2021 tarihinden sonra yapılmayacak,

     d. Telefonla ön kaydı yapılan ancak 15 Haziran 2021 tarihi dahil şahsen kayıt yaptırmaya gelmeyen adayların adaylıkları sonlandırılacaktır.

     4. Herhangi bir kuvvet komutanlığına kayıt yaptıran adayın diğer kuvvet komutanlıklarındaki adaylığı ve kayıt hakkı sonlandırılacaktır.

     5. Tüm adayların arşiv araştırmaları ve güvenlik soruşturmaları devam etmektedir.

     6. Kayıt için izlenecek yol:

      a. Kara Kuvvetleri Komutanlığı için;

       Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 24-28 Mayıs 2021 tarihleri arasında 08:30-16:30 saatleri içerisinde MSÜ KARA ASTSUBAY MESLEK YÜKSEK OKULU KOMUTANLIĞINA (BALIKESİR) şahsen başvuracaklardır. Kayıt başvurusunda bulunan adayların izlemesi gereken yol/işlemler müteakip maddelerde açıklanmıştır.

       (1) Kesin kayıt için istenen belgeler;

        (a) Nüfus cüzdanı aslı ve 4 adet A5 boyutunda fotokopisi, anne-babasına ait nüfus cüzdanı fotokopisi,

        (b) 4 adet biyometrik fotoğraf (arkasına isim ve TC numarası tükenmez kalemle yazılmış şekilde),

        (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

        (ç) Adaya ait vukuatlı nüfus kaydı (aile bilgilerini içerir şekilde, e-devlet sisteminden alınmış olabilir,

        (d) Adli Sicil Raporu kendisi, annesi, babası ve kardeşleri dahil.(e-devlet sisteminden alınmış olabilir),(adaylar e-devlet sistemi Adalet Bakanlığı Dava dosyası sorgulama ve Yargıtay dava dosyası sorgulama sayfalarından haklarında açılan bir dava ve herhangi bir siyasi parti üyeliği olmadığına dair isminin açıkça gözüktüğü belgeyi çıktı alacaklardır.

        (e) Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

        (f) Mezun olunan ön lisans/lisans diploma/geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter onaylı 2 adeti.(e-devlet sisteminden alınmış olabilir, yabancı ülkelerdeki üniversitelerden mezun olan adaylar denklik belgesi getireceklerdir),

        (g) Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesinin aslı ve (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

        (ğ) Transkript belgesinin 2 adet fotokopisi,

        (h) Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

        (ı) Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge,

        (i) 2 suret Noter onaylı Taahhütname (Onaysız belge kabul edilmeyecek, katılış sonrasında noter onayı için birlik dışına çıkılmasına müsaade edilmeyecektir. (Duyuruya Eklenen Dosyalar Bölümünden İndiriniz)

        (j) Kamu kurum/kuruluşunda görev yapmakta iseniz, ayrılış katılış bildirim belgesi veya noter onaylı sureti; özel sektörde görev yapmakta iseniz ilişik kesme belgesi veya noter onaylı sureti,

        (k) Adaylardan bakaya veya yoklama kaçağı durumunda olan personel varsa gelmeden önce bağlı bulundukları askerlik şubelerine ASTTASAK sınavını kazandıklarının bilgisini verecek ve gerekli erteleme vb. işlemleri yaptıracaklardır,

       (2) Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

       (3) Kursiyer adaylarının kayıt ve katılış işlemleri;

        (a) Adayların kesin kayıt işlemine gelirken belgelerin tam olması gerekmektedir. EKSİK BELGE İLE KAYIT İŞLEMİ YAPILMAYACAKTIR. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

        (b) Adayların katılış işlemleri, kendilerine yukarıda bildirilen tarih aralıklarında MSÜ Kara Astsubay Meslek Yüksek Okulu Komutanlığında (BALIKESİR) yapılacaktır. Hatalı katılışlarda tüm sorumluluk adaylara ait olacaktır. İkinci kayıt sonrası telefon çağrısı ile aranan ve resmi bir mazereti olmaksızın 48 saat içerisinde katılış yapmayan adayların başvuruları sonlandırılacak ve yerine sırası gelen adaylar çağrılacaktır.

        (c) Katılış faaliyeti esnasında adayların yanlarında getirmesi/getirmemesi gereken malzemeler:

    •  Fotoğraf, video, ses kayıt özelliği olan cep telefonu getirilmeyecektir. Telefonlarda sadece Askercell hattına müsaade edilecektir. Akıllı cep telefonu ve dizüstü/tablet bilgisayar vb. kesinlikle GETİRİLMEYECEKTİR.
    •  Kişisel malzemeler (Ankesörlü telefon için telefon kartı, kol saati, tıraş malzemeleri, diş macunu/fırçası, şampuan, sabun, sabun kutusu, tırnak makası, pamuk, kolonya, kupa bardak, pudra vb.),
    •  Yeteri kadar para, Banka kartı (Kantinlerden nakit alış-veriş yapılamamaktadır.)
    •  Mevsime uygun bol miktarda siyah ve desensiz çorap, (İstihkak olarak da dağıtılacaktır.)
    •  Bol miktarda Haki renkli atlet/fanila ve iç çamaşırı, (İstihkak olarak da dağıtılacaktır.)
    •  Lacivert/siyah koyu desensiz tek renk şort mayo
    •  İki adet çamaşır yıkama filesi,(siyah-kirli, beyaz-temiz)
    •  Yatak kıyafeti (pijama takımı),
    •  Siyah renkli kurşun, mavi renkli tükenmez/pilot kalem ve silgi, bir adet küçük not defteri, en az iki yüz sayfa, (tercihen kapağı şekilsiz düz mavi renk olan) kareli metot defteri,
    •  İğne iplik seti, çengelli iğne,
    •  Yeşil Haki renkli ayakkabı boyası,
    •  Cep feneri,
    •  Spor ayakkabı, (Katılış yaptığınızda da dağıtılacak, getirmek tercihinize kalmıştır.)
    •  Mevsime göre sivil elbise (giyecek ve ayakkabı) getirilmelidir. (Eşyalar ihtiyacı karşılayacak kadar olmalı)
    •  En az iki hafta süreyle kullanacağınız kişisel koruyucu malzeme(Maske, dezenfektan, kolonya ve benzeri)

    NOT: 1. Altı hafta içerisinde yapılacak olan yemin törenine kadar birlik dışına çıkamayacağınızdan dolayı, işlemlerinizi olumlu veya olumsuz olarak etkilememekle beraber yukarıdaki kişisel malzemeleri yanınızda getirmeniz yararınıza olacaktır.

     2. Tüm adaylar saç (kısa kesim-yanlar düzgün alınmış-subay traşı) ve sakal traşı olmuş olarak (sakalsız) gelecektir.

    Başvuru Adresi : Kara Astsubay Meslek Yüksek Okulu Komutanlığı   Altıeylül / BALIKESİR

    Telefon No         : 0 266 2212350/51

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     b. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı için;

      (1) Seçim Aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adayların kayıtları 24-28 Mayıs 2021 tarihleri 08:30-16:30 saatleri arasında Dz.K.K.lığı Personel Başkanlığı Personel Temin Koordinasyon Şube Müdürlüğüne (Dikimevi/ANKARA)?da yapılacaktır. Adayların kayıt için şahsen başvuru yapması gerekmektedir. Söz konusu kayıt işlemi "ön kayıt" şeklinde olup, kesin kayıt işlemi eğitim birliğine katılışta yapılacaktır. 

       (2) Ön kayıt için, aşağıda belirtilen belgeler mavi plastik telli dosya içerisinde ve aşağıdaki sıraya göre hazırlanarak getirilecektir. (Belgeler delinmeyecek her biri şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir)

       (a) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

       (b) 6 adet vesikalık fotoğraf,

       (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (ç) Adli Sicil Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (ç)Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (d) Mezuniyet Belgesi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (e) Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (f) Transkript fotokopisi,

       (g) Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu,

       (ğ) Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge,

       (h) Noter onaylı Taahhütname (Dz.K.K.lığı) (Duyuruya Eklenen Dosyalar Bölümünden İndiriniz)

      (3) İlk ön kayıt döneminde yedek olarak sınıflandırılan adaylar için 02 Haziran 2021 tarihinde yapılacak ikinci çağrı sonucunda ikinci ön kayıt işlemleri (yukarıdaki belgeler ile) 03-04 Haziran 2021 tarihleri arasında 08:30-16:30 saatleri içerisinde yine Dz.K.K.lığı Personel Başkanlığı Personel Temin Koordinasyon Şube Müdürlüğünde (Dikimevi/Ankara) yapılacaktır.

      (4) Yüklenme senedi eğitime katılış yapıldığında düzenlenecektir.

      (5) Ön kayıt yaptıran adaylara katılacakları eğitim ile ilgili bilgiler ön kayıt esnasında bildirilecektir.

    Başvuru Adresi: Dz.K.K.lığı Personel Başkanlığı  Personel Temin Koordinasyon Şube Md.lüğü (Dikimevi/ANKARA)

    Telefon No        : 0 312 3632212

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     c. Hava Kuvvetleri Komutanlığı için;

     Seçim aşamalarını başarı ile tamamlayıp KAYIT HAKKI KAZANAN adaylar, 24-28 Mayıs 2021 tarihleri 08:30-16:30 saatleri arasında Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığına (Kütahya) şahsen ön kayıt için başvuracaklardır. Bu adaylar için bundan sonra izlenmesi gereken yol/işlemler aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır.

      (1) Ön kayıt için istenen belgeler;

         (a) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,

       (b) 6 adet biyometrik fotoğraf 50X60 mm beyaz fonda desensiz (arkasına isim ve TC numarası yazılmış şekilde),

       (c) İkametgâh ilmuhaberi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (ç) Adli Sicil Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (d) Terhis Belgesi veya Askerlik Durumu Gösterir Belge (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (e) Lisans/Önlisans Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (f) Varsa Lisansüstü Eğitim Belgesinin aslı ve fotokopisi (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (g) Transkript belgesinin fotokopisi,

       (ğ) Varsa Yabancı Dil Sonuç Raporu (e-devlet sisteminden alınmış olabilir),

       (h) Varsa Şehit/Gazi Yakını Olduğunu Gösterir Belge,

       (ı) Vukuatlı nüfus kayıt örneği aslı (e-devlet sisteminden alınmış olabilir).

      (2) Kayıt işlemleri için istenen belgeler, mavi plastik telli dosya içerisinde ve yukarıda belirtilen sıraya göre hazırlanarak getirilecektir (Belgeler delinmeyecek her bir belge şeffaf dosyalara konularak mavi plastik telli dosyaya yerleştirilecektir).

      (3) Kursiyer adaylarının kayıt ve katılış işlemleri;

       (a) Adayların kayıt işlemine gelirken belgelerin tam olması gerekmektedir. Eksik belge ile kayıt işlemi yapılmayacaktır. Hak kaybının önlenmesi açısından bu husus büyük önem taşımaktadır.

       (b) Adayların kesin katılış faaliyeti esnasında yanlarında getirmesi gereken malzemeler daha sonra bildirilecektir.

      (4) İlk ön kayıt döneminde yedek olarak sınıflandırılan adaylar için, 02 Haziran 2021 tarihinde yapılacak ikinci çağrı sonucunda ikinci grup ön kayıt işlemleri (yukarıdaki belgeler ile) 03-04 Haziran 2021 2021 tarihleri arasında 08:30-16:30 saatleri içerisinde Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığında (Kütahya) yapılacaktır. Üçüncü grup ön kayıt işlemleri 05-18 Haziran 2021 tarihleri arasında 08:30-16:30 saatleri içerisinde Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığında (Kütahya) yapılacaktır.

    ÖN KAYIT İŞLEMİNİ VERİLEN SÜRE İÇİNDE GERÇEKLEŞTİRMEYEN ADAYLARIN KENDİ İSTEĞİ İLE ADAYLIKTAN VAZGEÇTİĞİ KABUL EDİLECEK OLUP ADAYLIKLARI SONLANDIRILACAKTIR.

    Başvuru Adresi   : Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı Kütahya

    Telefon No         : 0 274 271 60 70

     BU İLAN AYNI ZAMANDA TEBLİGAT YERİNE GEÇMEKTEDİR.

    Başvuru sonucunuzu E-devlet şifrenizle giriş yaptıktan sonra Başvuru Durumu menüsü altından öğrenebilirsiniz. Giriş yapmak için tıklayınız...


Duyuruya İlişkin Dosyalar
DZ.K. TAAHÜTNAME indirmek için tıklayınız.
KKK Yüklenme Senedi indirmek için tıklayınız.